Hakkımda

Fotoğrafım
"when I was a young girl, I used to seek pleasure"

29 Temmuz 2009 Çarşamba

başlıkbaşlıkbaşlık


Arkada ööle güzel bi gitar melodisi, önde duru bir sesin kasmadan şarkı söylemesi kadar güzel pek çok şey var evet ama bu da baya güzel:) özge fıskın’dan dinleyiniz efendim kalbinden vursun isimli şarkıyı, hatta üşenmiyorum link veriyorum ki klibini de izleyesiniz . Günün şarkısı budur:
http://www.ozgefiskin.com/video3.html

Günü güzelleştiricek başka bir ayrıntı ben&jerry’s den gelsin chocolate fudge brownie icecream:) anamm o nasıl bir tatmış da yıllardır mahrum kalmışım.. ben dondurma pek sevmem öyle de cinsimdir yani böyle ya sosu ya da külahı için yerim hattaa zaman zaman külahına kadar bile sabredemeyip atarım kiii baya tepkiyle karşılaşmışımdır bu yaptığımla ilgili.. ama değerli arkadaşlar, daha önce alıp koyaydınız önüme bu dondurmayı hiç öyle birşey yapar mıydım:)

İşim yok, evim yok, umudum falan da yok evet bunlar eski hikaye. Ama sallanan sandalye hayalim depreşti hatta depreşmekle de kalmayıp, stajda işsiz oturduğumdan gezindiğim türlü siteler içinden “dream chair”imi buldum. Bu sandalye benim olmalı, allahım çok istiyorum:) artık alır teyzemin evinde kurar üstünde otururum işsiz güçsüz.

Geçenn hafta bahsetmiştim bir şirketten haber bekliyorum diye. Dün öğrendim ki(bizim şirkette çalışan bir arkadaşımın o şirkette çalışan çok yakın bir arkadaşı var ordan öğrendim, evet elim kolum uzun ama neye yarar:P) aynı pozisyon için genel müdürden “referanslı” bir aday daha varmış:S sanırım benim durumum yine hayal oluyor bu noktada. O sebeple şu güzelim sandalyeyi de b.k alırım. Ama bir yandan insan kaynaklarına mail attım kadın hala süreç devam ediyor, yıllık izinler dolayısıyla uzadı ama siz başka biryerden haber alırsanız mutlaka haberleşelim diyor. Bukadar da ciddi bir şekilde oynamazlar heralde bir genç kızın duygularıyla. Haftaya cumaya kadar bekllicez bakalım, hoş beklemesem ne yapıcam o ayrı:) ama görüldüğü üzere artık duruma bağışıklık kazandım, bunalıma koşmuyorum.

Neise efendim kalbinden vursuuuunnn şarkısını bir kez daha replay yapıyoruz 893284923. kez oluyor.

Bizim aşkımız malesef keşke eğer
Ama; olsun, olsun herşeye değer

Hiç yorum yok: