Hakkımda

Fotoğrafım
"when I was a young girl, I used to seek pleasure"

21 Temmuz 2009 Salı

teknolojiden de anlarım:P




Ey sevgili blog okuyucularım, oluyor mu böyle oku sonra çek git:) iki satır bişi karalayıverin de sevinsin şu kızcağız. Bakın ben teknolojiyi kullanan bi insanım google analytics bile yapıyorum (analytics yapmak:S) ve görüyorum ki sadece dün bile(tarihe dikkat) 59 tane ziyaret almış kutlu sitem ve bunların 49’u benzersiz ziyaretçi(unique visitor efendim:P) şimdi gözümle görmesem diicem ben kendi kendime konuşuyorum kimsenin de okuduğu yok ama göz var nizam var okuyosunuz işte yahu:) ama bir de yorum bırakıverin, nolucak ki yani:) ah ben ne mutlu mesut bi insan olurum, nasıl sevgi kelebeği, mutluluk pıtırcığı, motive doygunu bi insan olurum belli diil, ve bütün bunlaırn hepsi inanır mısınız bir tık ve o güzel ellerin klavye üzerinde bir kaç tıkırtısı kadar yakın ( ya ya ya:)
Ha bir de bir gizli hayranım var:P korkmayın buarada hepiniz gizlisiniz teknoloji henüz okadar gelişmediği ya da gelişse de benim henüz haberim olmadığı için kimliklerinizi görüntüleyemiorum:) sadece hangi trafik kaynağı(google, direct, facebuk zart zurt, googlesa hangi keyword ilen gibilerinden), ve işte yeni-eski ziyaretçi, yok hangi şehirden gibi gibi bilgiler var bir tek, ama bir insan var efendim görüyorum ben onu üşenmiyor googledan “rüyalar bastırılmış” keywordüyle arama yapıp bloguma hep o yolla giriyor. Arkadaşım çekinme:) yaz adresi adres çubuğuna, her seferinde google da arat (evet bu aramayla ulaşılan yazım çok güzel biliyorum ama olsun:)), ordan tıkla ne yoruyosun kendini:) görüyorum da sadık bi ziyaretçisin bu arama hep aynı kaynaktan geliyor (ama ne yazıkki şehrini göremiorum:() sen yorulma ben de meraklara salınmıyım bence:P
Evet bukadar serzenişten sonra şimdi haberler. Yok ama vazgeçtim haberler sonra gelsin, şidilik burda herşey bitsin. (pek dramatik)


Pek önemli husus: bukadar serzeniş sonrası biliyorum yorum yazmak için yanıp tutuşucak ama şu yazıda yorum yapacak bişi bulamıcaksınız. Olsun len, bence ben baya iyi konuştum sen de yapabilirsin:P

Pek önemli bir diğer husus: farkındayım poposu aya gidip gelmiş bir hava çizer gibi yaptım ama üstüne basıyorum gibi yaptım, dün saydığım muhteşem özelliklerimin içinde poposu ayda olma durumu yok:P, hayır olsa onu da kullanıcam kariyerime başlama yolunda kendimi pazarlamak için ama dediğim gibi yok. valla yok:) kendin görüyorsun yani:)

Hiç yorum yok: