Hakkımda

Fotoğrafım
"when I was a young girl, I used to seek pleasure"

19 Aralık 2009 Cumartesi

döndüm geldim


Coming soon dememin bile üstünden bayaa vakit geçtikten sonra nihayetinde işte geldim burdayım.
Hayatım düzene girince yazarım die düşünüyordum, ama kendi çapında bir düzene girse de hersey ben bitürlü oturup yazamadım.
Peki ya neler oldu
Efendim 25 eylülde işe başladım
5 kasımda da planları kaçç zamandır yapılan dream home kuruldu içine girildi öölesi yerleşildi ki tatil günleri bırak içinden çıkmayı, içindeki odadaki yataktaki yorgan altındaki meskenden bile ayrılmak için bayaa eforlar sarfedildi, zaman zaman o eforlar yetmedi 24 saat resmen aynı meskende geçirildi.
Bir de yaşlanıldı
Öğrencilik ne güzelmiş azizim:) ben nie bi tarafımı yırtmıştım ki iş buluyım da buluyım die? Şimdi buldum ama nie yırtındığımı unuttum ii mi:)

Bir iş bi de ev istiyordum ya ben hep, işte ikisi de oldu daha belamı istemiyim lafı fix repliğim oldu, eve şunu da alalım bunu da alalım, musluk akıyo onu yaptıralım, kirayı unutmayalım, doalgazdan tasarruf edelim, kombinin tamir parasını kiradan düşelim düşünceleri ve aksiyonları ilginç bir şekilde hayatımın ortasına gelmekle kalmadı baya baya yerleşti. Sonra bulaşıklar birikti, sabahları evden acleyle çıkarken ortaya saçılan kıyafetler de birikti; ama mutfak musluğundan akan damlalar birikemedi bitürlü, zira evden çıkarken birikmesi için altına koyduğumuz kap biz evde yokken taşar diye korktuk oyüzden o birikmedi işte:) bayatlayan ekmekler birikti, çürüyen meyvalar, zaman zaman bi tencere pilav üstünde üreyen küf de birikti amaa ona çok izin vermedik(valla bak:)), görülmek istenen ama bişekilde görüşülemeyen arkadaslar da birikti, yapmak istenen şeyler, uyumak istenen saatler birikti daağ oldu. Ve yollarda geçen saatler.. sabahları 6.20de geçen servisime yetişemeyip işe geç kaldığım günlerin sayısı da bayaa birikti. Yapılmak istenen yemek tarifleri birikti ama biryandan akılda kalmayıp yapılıp mideye indirilenler de birikti ve bu olay akşamları taaa 9da 10da gerçekleştiği için bu yenenlerin vücudun muhtelif bölgelerinde yağ şeklinde depolanma hadisesi de bence bayaa biriktiJ bu birikime biryandan ayrı bir yerde önlenemez bir halde biriken boş bira şişelerin etkisi olmadı değil, göbek kısımlarında iki birikim birleşti aman da ne güzel etti:P
Bence cümleler de baya birikti ama şimdilik bitti
Hadi sii yu.. iişallah dinimiz amin;)

Hiç yorum yok: