Hakkımda

Fotoğrafım
"when I was a young girl, I used to seek pleasure"

26 Aralık 2009 Cumartesi

network siteleri, dünü bugünü yarını:P




Yonja diye bir olay vardı eskiden, eskiden diorum gerçi ama baktım hala varmış yahu:) hatırlıyorum üniversitenin hazırlık yılında üye olmuştum bir süre facebuk kıvamında takılmıştım ne yalan söyliyim:P ozamanlar ööleydi ama:) sonra da unutmuşum varlığını bile şimdi nedense aklıma geliverdi bir bakiyim hala duruyor mu diye.. vee dünya üzerindeki bütün şifrelerimin aynı baz üzerinde kurulu olması sebebiyle ilginç bir şekilde pat diye girebildim nuhnebi’den kalma yonja hesabıma:)

Böyle şirin şirin bir kendini tanıtmalar, uzun uzun sevdiğim filmleri yazmalar, nüktedan birkaç şarkısözü veee daha da güzelii yanlarından kırpılıp kare içindeki dier insanların saf dışı bırakıldığı profil fotoları.. çok acaip şeyler:) 


Ve sitede online kaldığım yaklaşık 7 dk içinde 4 sap arkadasımızdan gelen “customized” mesajlar:S vallahi çok acaip bir dünya.. online kişi avına çıkılıp, hazır mesaj taslaklarındaki isimler değiştirilip patır patır olası hedeflere gönderiliyor anladığım kadarıyla.. aha da 5 oldu:P  ama bu pek “customized” değil daha bir “mass marketing” ile karşkaşıyayım.. ayy buraya kopyalamazsam galiba çatlayabilirim.


"MERHABA...
ŞİMDİ SANA ÇOK ZOR Bİ SORU SORCAM
BU MESAJI YAZANLA İLGİLİ DÜŞÜNCEN NEDİR
A)AKILLI BİRİNE BENZİYO KONUŞMAYA DEĞER GALİBA
B)BİRAZ YAKIŞIKLIYA BENZİYO KONUŞMAYA DEĞER GALİBA
C)HEM AKILLI HEM BİRAZ TİPİ DÜZGÜN DAHA NE OLSUN
D)ACABA KONUŞMAYA BAŞLASAM MSN DE İSTERMİ
E)TAM BENİM KAFADAN MSN DEDE KONUŞULUR BUNLA
F)HİÇ BİRİ DEMEK İSTİYOSAN BU SEÇENEK SEN MUTLU OL DİYE VAR"


Arkadaşın akıllı gözükmek konusundaki takıntısı ile atılan mesaj pek bir uyuşmasa da naapıcaksın, o sap bir türk genci ne de olsa; elden ne gelir

O değil de benim gibi bir çok kişi unutmuş sanıyorum burdaki hesabını zira arkadas listeme baktığımda insanların profillerinin en az benimki kadar içler acısı bir durumda olduğunu gördüm ve evet rahatladım. Ama asıl olay; bitmiş üzerinden bayaa da zaman geçmiş ilişkilerin yaşandığına dair kanıtlar bir şekilde bütün sanal dünyadan silinir ya, facebuka eklenmiş resimler kaldırılır, wall’lara yazılanlar, eklenen gerzek applicationlardan gönderilen sanal şirinlikler, in a relationship with.. ibaresi, hersey hiç olmamış gibii silinir yeni temiz bir sayfa açılır ya artık hangi network kullanılıyorsa orda.. işte burdakiler kalmış. Bir arkadasımın mesela bu nadide sitede çocğun ismini profilinin her satırına yazmak suretiyle haykırdığı, 8492389 çeşit birlikte “profile picture” ı koyduğu aşkı artık bitti.. iki taraf da o zamanlardan beri sanıyorum ikişer sevgili değiştirdiler ama bu zavallı site öyle bir unutulup hayattan çıkarılmış olacak ki burdaki kayıtlar hala ilkgün mıçmıçlığında:) bir klişe vardır ya insanoğlunun yaptığı bütün konuşmalar evrenin bir köşesinde kayıtlı kalır, silinmez falan diye.. şimdi bunu bilemiycem ama şu an yeni bir klişe çıkarmak işstiyorum ortaya:  "meğer bir gazla ordan burdan heryerden silinen eski ilişkinin izini geç bütün mıçmıçlığı nekadar uğraşılsa da en az bir sanal meblada kalıyormuş azizim:)" aha da bunun üzerinde kafa yorulsun artık:P

Buarada gelen mesaj sayısı 10 olmuş, çok üzülüyorum ben bu gençliğin haline.. o değil de zihim aydınlanıyor iki hesap daha vardı bu tarz sitelerde dur orda da giriyim bu sosyal deney olayına, gelişmelerle karşınızda olacağım efendim:P
Esenlikle.. :D

foto kaynakça: http://zendar.deviantart.com/art/alone-in-the-crowd-13885819

1 yorum:

Gio Ve dedi ki...

Season’s Greetings and Best Wishes to You and to Your Visitors! I arrived here just surfing. I hope Your Today will be all the time better than Yesterday and worse than Tomorrow!

An Estonian living in Italy